نامه تشکر SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نامه تشکر SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

من پریانکا، 14 ساله هستم. من می خواهم به شما برخی از بخشی از زندگی من بگویید. از چهار سال گذشته من از بیماری کلیوی رنج می برد و من دیالیز بود. هر دکتر می گوید پیوند کلیه است راه حل نهایی. پدر و مادر من صرف مقدار زیادی از پول و به بسیاری از درمان. اما تمام درمان های بین بردن سلامت من هستند. پدر و مادر من آمد تا در مورد حفاظت ایمنی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت در چین می دانند.

حتی اگر ما آن را باور نمی کند. پدر و مادر من می خواهم به چنگک جمع کردن درمان در این بیمارستان. ما نمی MOT دانم چینی چگونه با ما رفتار کنند، اما آنها خیلی دوستانه با من هستند، آنها به عنوان اعضای خانواده خود را نگاه کنید.

برخی از زمانی که پدر و مادر من برای بازار رفت و آنها برای من بپزد. من تشکر می کنم استاد که بررسی سلامت من و به توصیه دکتر ما. من به دکتر یانگ (یک دکتر به عنوان دوست به عنوان یک مادر به عنوان سخت به عنوان یک دلسوز پدر به عنوان یک دوست) به من یک زندگی جدید را سپاسگزارم.

من تو را دیدم به لطف دوست داشتنی من به پرستار مو امی و دیانا چرا که آنها همه دوستان مو. من هم به لطف ترجمه من اما. او تنها به مشاوره زمانی که ما در هند هستند. از آنجا که از کلمات او را تنها ما آمد بار دوم به این بیمارستان.

در نهایت من را به لطف تمام مواد در این بیمارستان به حرکت آزادانه با خانواده ما و برای خاطرات ارزشمند. و حمایت دوست از طریق درمان من است.

با احترام دوست

M.Priyank

2013/07/31

ما واقعا امیدواریم که ما می توانیم کمک به مردم بیشتر شبیه پریانکا به یک زندگی بهتر، اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: داستان بیمار، یک نامه به لطف، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: